Sunday, June 29, 2008

..@?!!!*&^???...

the title says it all..it's really make me pening and confuse!
i've bn bz preparing for my exam [which was on the 21st of june]..for almost one week i've no time to go online and bloghopping. sooo... soon after the exam i switched-on my lappy and tried to connect to the internet.. only to find out that i can't make the connection. punyalah boring.. then i called the tm technician to help me to figure out what was wrong. i was thinking it might b streamyx connection that was not ok but they said line was clear. they even asked me to change my internet setting..but still to no avail. then when i tried other laptop..bolehla plak connect..
since i was not satisfy i bring my lappy ngan modem2 sekali to the shop the other day.. lagi la i bengong with the result:
my lappy + my modem = failed
my lappy + other modem = succeed
other laptop + my modem = succeed
i guess my lappy want to break-up with my modem... adakah pesen begini...ntahla labi!!!!!!

6 comments:

Nis Manis said...

bulan, aku pun confuse juga.. mcm nda mix n match gtu kan lappy n modem ko ni..

hahhhaa!! kesimpulannya, sila beli yg baru utk kedua2dua nya..

p/s - patutla lama nda muncul d persada blogging ye..

Belladonna said...

Modem problem kali? Cuba kau bawa modem and laptop pi TM pastu kasi diorang demo, sure diorang bagi baru punya :)

bulan_sunrise said...

mau jua ku bali yg baru nis tp nda beusin.paham2la bila minyak da naik ani. ko nda tau lagi nis..aku tangah mengidam vaio ba ni. lakiku pura2 ja nda tau.
btw..aku ni nda segigih ko dan mek bedot kita tu dalam hal2 blogging. aku baru ja mula. pindik kata "aku budak baru belajar..jadi tolongla ajar mana2 yg patut ah.."

bulan_sunrise said...

kali la bell..bila ku bekurapak sama kawan2 upis baru ku tau semua TM modem sdg hangat bermasalah di kk. sekarang ani aku terpaksa memasang USB LAN utk mengkonek cable dr modem tu. tapi kadang2 tgh online pun buli jua ia putus. bangang butul service TM ni kan.

bulan_sunrise said...
This comment has been removed by the author.
Nis Manis said...

lakimu pura2 nda tau?

apalagi, work the senjata wanita la..

pose2 sexy d tepian katil.. (berkemban or naked lagi bagus!)

;p

dialog tu pandai2 tah kau kurapakkan.. hehehe!!

mst dpt punyala..

hiks!

p/s - gigih ka aku? hahahah!! tq nok.. kau pun bulih jua bah..